. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Julafton om 10 minuter!



Julafton snart dåååå!

Idag har jag först varit barnvakt på förmiddagen, efter det kom Anna så vi stack till famo och foffo och bakade julgodis och hade det mysigt! efter det så kom vi hem och tog det lite lugnt. När Anna hade åkt hem lite senare tog jag en dusch och satte på mig lite myskläder och så åt vi hemlagad pizza! efter det åt vi lite julgodis och kollade på uppesittarkvällen på tv4 som vi brukar göra, och så spelade vi bingo! men vi vann inget såklart...men det är som en tradition! en till tradition är att vi brukar äta riccardos pepparkaksglass, gu va god den är!

nu ligger jag o sängen och ska snart sova, taggaaa!

god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0