. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Nobelfesten 2011










där var ett par bilder från igårkväll! det var en grym julavslutning, den bästa! Jag hannah och felina följde med sara hem för att göra iordning oss, sedan skjutssade hennes mamma in oss till skolan där det var jäättefint! Det var mingel där man fick lite cider och snackade o så sen gick vi ner till matsalen med sin bordskavaljer (haha, även den man skulle dansa vals,bugg och foxtrot med!) man satt sig och det kom in mat och alla höll tal hit och dit, HAHA! sen skulle man gå ut till gympasalen och börja dansa vals,foxtror och bugg! efter det så spelade några ifrån klassen uppe på scenen och efter det så var det riktiga disco låtar, vilket ös det var! gryyyymt kul var det! alla hade tagit av sina klackskor då så att man kunde hoppa runt! Sen åkte man hem vid nio ungefär, det är en kväll jag alltid kommer minnas, tack alla på högstadiet och alla som har fixat detta, även lärarna som var så duktiga servitörer! När jag kom hem öppnade jag mitt kuvert med betygen och efter det så sa mamma att jag skulle gå och titta i köket, där låg en kartong med mina hollister kläder!!! älskar livet

puss

Kommentarer
Postat av: Olle

Halla! deet äär skaaningen hääär!Huur är läääget; aalllt luugnt inföör juulen?

Gryyym Blooog!

Bäättre än kenza,,,,,.....Yeeessss!

Very good gummi snood!!!!

Tack o hej leverpastej!!!

2011-12-21 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0