. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Min vägg



Hej på er! för ett tag sen så beställde jag ett par förstoringar , det ser iallafall ut så här på min vägg :)
jag gillar det, det blir lite mer personligt!

Kom nyss hem från stan. Har kollat runt lite och haft det kul med ett par fina vänner, köpte faktiskt ett fint linne som jag kan visa er! Vi kollade även på bio.
Har även fått en ny cykel eftersom min blev stulen.. älskar den! visar er den i ett annat inlägg.

ha en trevlig kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: SARAWHITMORE

Såå fint!! Måste hem till dig nån dag och se de :D <3

2011-11-26 @ 09:27:26
URL: http://srapiper.blogg.se/
Postat av: felina

haha neeeej nu kommer alla seriöst alla se den hemska bilden på mig längst ner... jag kommer att dööö! <3

2011-11-26 @ 16:50:39
Postat av: Anonym

haha neeeej nu kommer alla seriöst alla se den hemska bilden på mig längst ner... jag kommer att dööö! <3

2011-11-26 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0