. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Nytt i garderoben









Den här skönheten till jacka följde med mig hem i torsdags. Det är en Odd Molly jacka och den kommer från Nordic Safari. Jag var egentligen ute efter en annan jacka från odd molly, den med lite fluffigare päls. Men det visade sig att alla odd molly jackor var svåra att få tag på eftersom de va slut nästan överallt. Nordic safari hade en i den modellen men den satt inte fint och nästa år kommer jag redan ha tröttnat på pälsen, så jag är glad att jag  tog denna jackan! otroligt skön dessutom. Den ser blå ut på bilderna, men i verkligheten är den mer brun/grå/blå med lite lila nyans.

och skynda er ifall ni vill vara ägare till en odd molly jacka i höst/vinter. För nordic safari skulle inte få in mer...

puss
Vad tycker ni om jackan?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love it!

2011-11-03 @ 20:11:13
Postat av: Celine

suuper snygg! Särskilt du! :D<3

2011-11-14 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0