. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Sadface :(



Min älskade cykel blev stulen utanför skolan igår ! mitt på dagen... kom ut som vanligt och skulle gå till den vanliga platsen där jag alltid ställer cyklen, men så stog den inte där, trodde först någon hade skämtat , men nej! så har polisanmält den och allt, om någon ser den kan ni väll höra av er! men tror de har slängt in den i en bil för den var ju låst och allt, jaja that's life. Igår blev det ändå en härlig kväll, träffade några vänner jag inte sett på långe så det var kul! vi kollade film, skratta och hade de mysigt! Ikväll kommer min storebror och helena hem, då ska vi äta lite gott, och sen sticker jag till en vän.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0