. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Fredag

 

Hej ! äntligen fredag... Idag efter skolan var jag sjukt trött o lite tjurig,men då la jag mig bara i sängen för skulle bara vila en stund, o vips som de va hade jag somnat. Sov i över en timme!!
men det vart sjukt skönt. Sedan cyklade jag till farmor o farfar,har inte varit där på länge så det va kul att se dem! Vi åkte till Brandworld ni vet där vid flygstaden, och jag fick en sak.. men vad det är får ni se imorgon. Hade tänkt göra ett tidsinställt inlägg,så glöm inte att kika in! nu måste jag börja packa,ska skypa med ellen sen o packa lite tillsammans men känns som att jag måste börja lite iaf.. men måste hinna med o städa rummet snabbt före. Men ikväll blir de god mat (bakad potatis med köttfärs ) och sedan Idol o lite gooodis. Men vi hörs!
kommer lägga in ett inlägg nu med mina nya skor.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0