. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Friends with benefits



Hej! idag var det en chill dag. Skolan var slut vid 2 och då cyklade jag hem och därefter chilla jag, plugga lite. ja vet.. plugga på en fredag? men så är de när man har mycket i skolan , *suck*
men jag tog det bara lugnt , behöver vila upp mig lite!
så nu sätter jag nog på denna filmen som jag har laddat ner(busig chey) .
den ska vara jättebra , så det är upp till bevis!
faktiskt sjukt taggad på gymnastik nu, ska köra hårt imon!

kram! 

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Hej söta du! Behöver lite nåd om vilka HUNTERS jag ska skaffa!! Finns så många att välja mellan men jag har tagit ut några stycken som jag gillar mest! Så komentera gärna med du tycker!! :D



Kram Sara <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0