. Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1f2Lz6ZhU

Tylösand Spa









Idag spenderade jag min dag på Tylösand Spa med mamma. Det var helt otroligt skönt och avkopplande!
Vi började med att träna nästan en timme på gymmet, efter det gick vi ner och duschade av oss och tog på bikini och gick ut i poolen där ute, riktigt härligt. Efter det gick vi ner till bubbelpoolen och efter det tog vi en fika, sedan badade vi lite i relax poolen, på fjärde bilden så går jag på mjuka stenar i en liten bassäng kan man säga, halva delen är iskall och halva varm, skulle vara bra för fötternas blodcirkulation. Sedan satt vi oss i ångbastun och badade ännu mer i poolerna, efter det duschade vi. Sedan var det dags för Aroma massagen(hela kroppen). Det var UNDERBART !!! helt fantastiskt!
Efter det trötta som vi var la vi oss i vilsängar och halvsov, jag tog ett till dopp i relaxpoolen och bubbelpoolen och sedan duschade vi och sen var det dax att åka hem. Haft en helt fantastisk dag med mamma!

men nu ska jag sova för imon bär det av mot Göteborg för att kolla på handbolls landslagets OS-kval och shoppa!
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0